Deklaracja dostępności
Gminny Ośrodek Kultury w Padwi Narodowej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://gokpadew.pl/
Data publikacji strony internetowej: październik 2013r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: luty 2021r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
- Filmy nie mają napisaów dla osób niesłyszących,
- Nagrania audio nie mają transkrypcji dla osób słabosłyszących,
- Brak tłumaczeń na język migowy.
W razie problemów, możesz kontaktować się z nami, pisząc także na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Narzędzia ułatwień dostępu dla osób z niepełnosprawnością:
- powiększenie tekstu,
- pomniejszenie tekstu,
- skala szarości,
- wysoki kontrast,
- kontrast negatywny,
- jasne tło,
- podkreślenie linków,
- czytelna czcionka.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Żanety Podolak —
mailowo kontakt@gokpadew.pl lub telefonicznie 15 811 99 45.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie proszę podać:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Gminny Ośrodek Kultury w Padwi Narodowej
ul. Rynek 15, 39-340 Padew Narodowa
Telefon : 15 811 99 45
E-mail: kontakt@gokpadew.pl
Strona internetowa: https://gokpadew.pl/
e-Doręczenia: AE:PL-85327-92352-SATAW-31
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć
skargę.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do dyrektora GOK:
- Żaneta Podolak — Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Padwi Narodowej
- Adres: ul. Rynek 15, 39-340 Padew Narodowa
- E-mail: kontakt@gokpadew.pl
Pomocne informacje możesz znaleźć na na rządowym portalu gov.pl. Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Dostępność architektoniczna
Budynek jest dwukondygnacyjny. Do budynku prowadzi wejście główne od strony ulicy. W tylnej części budynku znajduje się wyjście z którego mogą skorzystać osoby wyłącznie w razie ewakuacji. Po wejściu do budynku znajdują się schody wyposażone w poręcz. Stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami. Na schodach nie ma podjazdu dla wózków inwalidzkich. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. W budynku nie ma windy w związku z czym, osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich nie mogą korzystać z pomieszczeń na piętrze obiektu. W budynku nie ma toalet dla osób niepełnosprawnych. Do budynku i do jego wszystkich pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz tabliczek z wypukłymi cyframi.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
W budynku nie ma możliwosci skorzystania z pomocy tłumacza migowego.
W budynku nie ma pętli indukcyjnej.
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego (Pobierz)